Open3D (C++ API)  0.18.0
Namespaces | Variables
Shader.h File Reference

Go to the source code of this file.

Namespaces

 open3d
 
 open3d::visualization
 
 open3d::visualization::glsl
 

Variables

const char *const open3d::visualization::glsl::ImageFragmentShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::ImageMaskFragmentShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::ImageMaskVertexShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::ImageVertexShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::NormalFragmentShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::NormalVertexShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::PhongFragmentShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::PhongVertexShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::PickingFragmentShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::PickingVertexShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::RGBDImageFragmentShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::Simple2DFragmentShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::Simple2DVertexShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::SimpleBlackFragmentShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::SimpleBlackVertexShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::SimpleFragmentShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::SimpleVertexShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::TexturePhongFragmentShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::TexturePhongVertexShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::TextureSimpleFragmentShader
 
const char *const open3d::visualization::glsl::TextureSimpleVertexShader